måndag, november 07, 2011

Skola

Nu är höstlovet slut och det är dags att gå tillbaka till vardagen med skola och plugg. Min första dag i skolan efter lovet har varit rätt lugn ungefär 3 lektioner och de 2 sista timmarna kollade vi på film. Filmen hette 3 män och en baby, den var faktiskt jätte rolig. På spanska lektionen idag fick vi tillbaka våra prov, jag blev inte så jätte nöjd med mitt, ska vara glad ifall jag får ett C. Idag kom oxå min kompis hem från kina.

Här kommer bilder på det jag köpte under höstlovet. Tog ingen bild på byxorna, för det första jag hade dem på mig och för det andra det är bara ett par vanliga jeans.




1: stickad tröja från H&M
2: rosa tröja med text "you can make it happen" från lindex
3: linne från indiska
4: blus från lindex

Kramisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar