torsdag, november 03, 2011

Lov

Jaa, nu är det lov. Vissa av väljer att vara hemma och vila upp för resten av terminen medans vissa av oss åker utomlands eller umgås med sin familj och släkt. Jag och min familj valde att spendera halva veckan hos min mormor och morfar. Sitter just nu och bloggar i köket från datan som vi tog med oss och med internet från min mobil. Vi kom hit igår kväll och idag spenderade vi hela dagen på stan. Köpte mig ett par nya jeans och fyra tröjor blir nog lite mer imorgon, har tyvärr inga bilder på det just nu men fixar det till imorgon. Imorgon ska jag nog sova över hos min moster som bor i närheten, innan vi åker hem på lördag. Resten av lovet får spenderas hemma med läxor och förberedelser inför skolan på måndag.

Vad gör alla på sitt höstlov?


Min bebis! som just nu är ensam hemma, saknar honom.

Kramisar!

Ps. skriver på svenska istället från och med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar